خاطرات خصوصی مهناز افشار

عکس ها و خاطرات و فیلم های من

خاطرات خصوصی مهناز افشار

عکس ها و خاطرات و فیلم های من

شاهکار گریمور برجسته کشور بر صورت مهناز افشار

 تصویری از شاهکاری دیگر از گریمور برجسته کشورمان استاد عبدالله اسکندری  روی صورت مهناز افشار، بازیگر مطرح سینما منتشر شده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. گفتنی است استاد عبدالله اسکندری  تا به حال موفق به کسب پنج سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر و نیز برنده تندیس خانه سینما شده است. وی همچنین در بیش از یکصد و شصت پروژه سینمایی و تلویزیونی از جمله آثار شاخص و به یاد ماندنی مانند «هزاردستان»، «مثل آباد»، گوزن‌ها، روز واقعه، بازمانده، ساحره، آدم برفی، دلشدگان، مادر، مسافر ری و ... به طراحی چهره پرداخته است.

مهناز افشار تقریبن اولین هنرپیشه زن مشهور و زیباست که پذیرفته با چنین گریمی جلوی دوربین ظاهر شود

گریم عجیب مهناز افشار + عکس

مهناز افشار در فیلم از تهران تا بهشت با چهره ای عجیب

فیلمبرداری فیلم «از تهران تا بهشت» با بازی علیرضا خمسه در تهران تمام شد.

مجید عاشقی نیز تدوین فیلم را آغاز کرده است تا فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم فجر امسال آماده شود.

بازیگران فیلم «از تهران تا بهشت» عبارتند از: مهناز افشار،جعفر والی،علیرضا خمسه،مهران احمدی،فرزین صابونی، شبنم فرشاد جو، مسعود مهرگان ،مهدی عباسی،سروش طاهری،اشکان صفاری،علی باقری،نازنین پور حدادی.

در خلاصه داستان آن آمده است: «زندگی غزال، زن جوانی که با همسرش دچار چالش شده است، رو به فروپاشی است. مرد زن را ترک می کند و زن در جستجویی به دنبال شوهر،مسیری نماد گون را طی می‌کند و در این سیر و سلوک به حقیقت ماجرا پی می‌برد…»

عکس یاسین رامین همسر مهناز افشار با پای شکسته در دادگاه

نتیجه تصویری


صبح دیروز (دوشنبه) – ۲۶ مهرماه – چهارمین جلسه بازپرسی یاسین رامین در شعبه ۸ بازپرسی دادسرای کارکنان دولت برگزار شد. او با پای آسیب دیده به دادسرا رفت.  پیش از این سه جلسه بازپرسی برای  رسیدگی به پرونده یاسین رامین برگزار شده است. براساس شواهد موجود پای در زندان پیچ خورده و دچار آسیب دیدگی شده است به همین دلیل این فرد با عصا به دادسرای تهران آمده است.

محمد شعبانی وکیل‌مدافع یاسین رامین چهارم مهرماه به خبرنگار ایسنا گفته بود: موکلم همچنان در بازداشت است و هنوز نتوانسته وثیقه ۲۹ میلیاردی را تامین کند. وی افزود: پرونده فعلا در مرحله بازپرسی و تحقیقات مقدماتی است و نیاز به یکسری مدارک و اسناد دارد تا تکمیل شود، البته باید منتظر ماند تا نظر بازپرس مشخص شود. وکیل‌مدافع یاسین رامین درباره موضوع اصلی پرونده موکلش گفت: موضوع این پرونده اختلاف حساب مالی بین شرکت موکلم و هلال احمر است. قرار بود اسناد و مدارکی از آلمان ارسال شود که برخی از این مدارک از آلمان واصل شده، ولی ناقص است و قرار است نماینده هلال احمر به آلمان برود؛ یکسری مدارک هم کارشناس پرونده می‌خواهد که باید تکمیل شود. عباس جعفری دولت‌آبادی ۲۶ مرداد ماه درباره متهم شرکت رشد وابسته به سازمان هلال احمر گفته بود که پرونده مطروحه با اعلام شکایت سازمان هلال احمردر دادسرای کارکنان دولت تحت رسیدگی است.


 بازپرس برای متهم قرار وثیقه ۲۹ میلیارد تومانی صادر کرد که به لحاظ عجز از تودیع وثیقه به زندان معرفی شده است. وکیل یاسین رامین گفت: مدارک جدیدی که از آلمان رسیده بود به بازپرس پرونده ارائه شد و با توجه به اینکه قرار وثیقه ۲۹ میلیاردی تاکنون تغییری نکرده امیدواریم با این مدارک جدید قرار وثیقه کمتر شود. محمدشعبانی در گفت‌و‌گو با ایلنا، با اشاره به جلسه امروز بازپرسی پرونده یاسین رامین گفت: در جلسه امروز با بازپرس پرونده نماینده شاکی (شرکت تدارکات هلال احمر) نیز حضور داشت و مسایلی مطرح شد. او افزود: در این میان مدارک جدیدی که از آلمان رسیده بود به بازپرس پرونده ارائه شد و با توجه به اینکه قرار وثیقه ۲۹ میلیاردی تاکنون تغییری نکرده، امیدواریم با این مدارک جدید قرار وثیقه کمتر شود. 


وکیل یاسین رامین یادآور شد: هیات سه نفره کار‌شناسی مسئول رسیدگی به مدارک هستند و ما منتظر نظر تکمیلی آنها خواهیم بود. موکل بنده همچنان در بازداشت موقت است و تاکنون قادر به تودیع وثیقه ۲۹ میلیاردی نبوده است. او در پاسخ به این سوال که آیا در این مدت یاسین رامین ملاقاتی با خانواده داشته یا خیر گفت: بله، موکلم ممنوع الملاقات نیست. شعبانی در مورد عنوان اتهامی موکل خود خاطرنشان کرد: اینکه مطرح می‌شود اتهام موکل بنده در رابطه به شیرخشک‌های آلوده بوده که معتقدم این موضوع به ایشان ارتباطی ندارد و از نظر ما اصلا مسایل مطرح شده اتهام نیست بلکه یک اختلاف حساب شش میلیاردی است. وکیل یاسین رامین در پایان این را هم گفت: رامین همچنان در بازداشت موقت در اوین به سر می‌برد و اخیرا در بازی والیبال در زندان دچار شکستگی از ناحیه پا شده است.

توییت مهناز افشار برای همسر زندانیش

نتیجه تصویری برای خانه / آخرین اخبار / دلتنگی مهناز افشار برای همسر زندانی اش +توئیت دلتنگی مهناز افشار برای همسر زندانی اش

یار من، در انتظار صبح روزی هستم که شبش دخترمون دیگه نگه «بابا نیس» 

باغ پیوند من و تو 

پره از عطر اقاقی 

فصل آشنایی ما 

سبز خواهد ماند باقی


زندانی شدن همسر افشار 

دادستان تهران از بازداشت یاسین رامین متهم شرکت رشد وابسته به سازمان هلال احمر خبر داد و گفت که پرونده با اعلام شکایت سازمان هلال احمردر دادسرای کارکنان دولت تحت رسیدگی است و متهم به دلیل عدم توانایی تودیع وثیقه ۲۹ میلیارد تومانی روانه زندان شده است. البته انتشار خبر این بازداشت هم با رویکردهای مختلفی بود؛ چنانکه سایت‌های اصولگرا این خبر را با تیتر «بازداشت همسر یک بازیگر اصلاح‌طلب» منتشر کردند و سایت‌های اصلاح‌طلب نیز روی «فرزند مدیر احمدی‌نژادی»بودن یاسین رامین مانور دادند. به هر حال، در اصل ماجرا هیچ تفاوتی ایجاد نمی‌شود و آنچه برای مردم مهم است این است که علت بازداشت این متهم چیست. چند روز قبل سید امیرمحسن ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه دادستانی تهران به طور ویژه در حال بررسی پرونده متهم شرکت رشد هلال احمر است، گفت: این متهم تا اطلاع ثانوی ممنوع‌الخروج است و ما منتظر اعلام نتیجه این دادگاه هستیم. یاسین رامین همسر افشار به دلیل عدم توانایی در پرداخت وثیقه ۲۹ میلیاردی راهی زندان شد سایت جماران روز ۲۱ خرداد امسال با انتشار گزارشی با عنوان «چرا رسیدگی قضایی به پرونده شرکت دارویی «رشد» طولانی شد، آیا پای آقازاده‌ای در میان است؟»، نوشت: در سال‌های گذشته تحریم‌ها به حدی جدی شده بود که مقوله واردات دارو نیز با مشکل مواجه شده بود. یکی از شرکت‌های جمعیت هلال احمر که در آلمان در زمینه واردات دارو به ایران فعالیت می‌کرد، شرکت رشد بود که در دولت دهم، فردی برای ساماندهی آن شرکت عازم آلمان شد اما نتیجه این سامان‌دهی، ظاهرا تصاحب شرکت توسط وی و انتقال سهام به نام او بود. تنها شرکت باسابقه سازمان هلال احمر که در آلمان فعال بوده، شرکت رشد است که در سنوات اخیر پس از تصاحب، غیرفعال شده و عملا برای این سازمان کاری نکرده است. هم اکنون پرونده این شرکت در دست بررسی است. همسر افشار درزمان تحریم های شدید اقتصادی با دلالی دارو و فروش آنها با قیمت گران سود زیادی برده بود طرح شکایت ابتدا توسط سازمان بازرسی کل کشور و متعاقبا توسط سازمان هلال احمر از حدود یک سال گذشته در دادسرای کارکنان دولت مطرح شد. 

نتیجه تصویری

بر اساس اظهارات مسئولان هلال احمر، هم‌اکنون تهیه دارو به دلیل تملک شرکت رشد از سوی این فرد از طریق شرکت‌های واسطه‌ای دیگر در آلمان، امارات و غیره صورت می‌گیرد که هیچ گونه وابستگی‌ای به جمعیت هلال احمر ندارند و به صورت واسطه فعالیت می‌کنند و این امر باعث افزایش قیمت تمام‌شده دارو می‌شود. نباید فراموش کرد که عمده داروهای وارداتی هلال احمر مربوط به بیماران خاص و سرطانی هستند که بسیار گرانند. حال باید منتظر ماند و دید که با انتشار خبر بازداشت فرزند رامین از سوی دادستان تهران، روند رسیدگی به این فساد مالی چگونه طی خواهد شد. واکنش کاربران به زندانی شدن همسر افشار کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به اعلام خبر دستگیری فردی به نام «ی-ر» واکنش نشان دادند و به صفحه مهناز افشار هجوم بردند. گفتنی است؛ دادستان عمومی و انقلاب تهران به اعلام قرار وثیقه ۲۹ میلیاردی برای فردی به نام «ی-ر» اکتفا کرد و گفت: صدور قرار وثیقه ۲۹ میلیارد تومانی برای متهم پرونده شرکت رشد وابسته به سازمان هلال احمر صادر شده است و پرونده با اعلام شکایت سازمان هلال احمر در دادسرای کارکنان دولت تحت رسیدگی است. جعفری دولت‌آبادی تصریح کرد: بازپرس برای متهم قرار وثیقه ۲۹ میلیارد تومانی صادر کرد که به لحاظ عجز از تودیع وثیقه به زندان معرفی شده است

دوستی امیر تتلو و همسر مهناز افشار در زندان

نتیجه تصویری برای امیر تتلو

امیر تتلو ساعتی بعد از آزادی از اوین پس از دو ماه بازداشت، می گوید که در اوین با یاسین رامین، همسر مهناز افشار که از ماه ها پیش به خاطر اتهامات مالی در بازداشت به سر می برد دوست شده است. 

امیر تتلو، خواننده ی زیرزمینی که عاشق ورزش و خواندن است پس از آزادی در ویسی گفت: خیلی معذرت میخام که این دو ماه تنهاتون گذاشتم و نگران شدید واسم. میدونم ممکنه فکر کنید که توی این وویس مجبورم این چیزا رو بگم که پروندم خوب پیش بره. چیزایی که برام اتفاق افتاده رو میگم. سفر خیلی خوبی داشتم، شعرای خیلی خوبی نوشتم. اتفاقای خیلی خوبی برام افتاد. دوستای خوبی پیدا کردم، مثل یاسین رامین عزیز. کلی حرف زدیم و کمک فکری به هم دادیم و کلی فکر کردیم. دوستای خوب دیگه هم مثل هادی، سجاد، مصطفی و کلی با هم همفکری کردند و خیلی تجربه کسب کردم. تتلو از دوره ی حبس در اوین گفت: یکی از اتفاقای خوب این بود که خب وقتم آزاد بود، کاملا آزاد و تا صدای اذون رو می شنیدم سر اذون نمازمو میخوندم. محرم رو توی حسینیه ی اوین عزاداری کردیم، منی که سالها بود دور شده بودم از این مسایل و به خاطر موقعیتم نمیتونستم به هیات امام حسین برم اما خداوند کاری کرد که جایی قرار بگیرم که بتونم به راحتی بدون هیچ دغدغه ی دیگه ای عزاداری کنم. احساس می کنم روحم خیلی پاکتر شده و اشتباهات قبلیمو تکرار نمی کنم. به خاطر این که اشتباه رو اگه تکرار نکنی و ازش درس بگیری دیگه اشتباه نیست، تجربه است. تتلو تجربه های جالبی هم از این مدت تعریف کرد: پس کلی تجربه و درس یاد گرفتم، کلی قویتر شدم. لباسامو خودم شستم، قاشق چنگالامو خودم شستم، منی که خیلی وقت بود از این جور چیزا دور شده بودم. خیلی کارهای دیگه، احساس می کنم ورزش می کردم اما روحم نیاز به این ورزش داشت. امیر تتلو یا همان «امیر مقصودلو» که مردادماه با اتهام ترویج فساد احضار شده بود و پس از واکنش های تندی که به ویژه به بازپرس پرونده از خودش نشان داده بود بازداشت شده، در ادامه گفت: از همه ی کسایی که شکایت کردند و باعث شدند من این سفر رو برم و به خدا نزدیکتر بشم و کلی تجربه کسب کنم، تشکر می کنم حتی. و باز هم ازشون معذرت خواهی می کنم، چون من واقعا قصدم اینه که به کشورم خدمت کنم و به لیگ برتر برسم و به همه ی جوونا بفهمونم که خواستن توانستنه. خلاصه میگه: منم و حبس، نبض، تند زدن نبض و استرس منم و یک صدا که میگه سفت بمون و بهش برس منم. و درس، درس، کلی درس زندگی و یک حس حرص! البته تتلو قبل از این ویس، بلافاصله بعد از این که آزاد شد دو جمله توی شبکه های اجتماعی نوشته بود: «۶٣ روز بعد … !! همین الان !! قویتر و پاک تر از همیشه. خیلى جاى گِلگى هست از خیلیا اما بخشش از بزرگان است و ما هم که تو این سفر کلى بزرگ شدیم به لطف پروردگار پس اصلا حرف منفى نمیزنم و از همین الان میچسبیم به کار و تلاش و راه قهرمانى خدایا شکرت که تو هر کارت هزارتا حکمت هست خدا کارى کرد که دورو وَریامو بشناسم! شناختم! تنهاترم از همیشه ولى «قهرمان» تنها ولى وحشى و از قبلیا هیشکى نیست! هیشکى! مُفت برى تموم شد! فقط منم و مُربیام، اونم واسه اینکه لازمشون دارم واسه راه قهرمانى! همین! تو کوچه ى ما هم عروسى میشه …!