خاطرات خصوصی مهناز افشار

عکس ها و خاطرات و فیلم های من

خاطرات خصوصی مهناز افشار

عکس ها و خاطرات و فیلم های من

مهناز افشار برای اولین بار از پدرشوهرش گفت!

مهناز افشار در اینستاگرامش نوشت: 

سلام

عزیزانم تا الان ترجیح دادم سکوت کنم و فقط نگاه کنم و بخونم هر آنچه که نوشته میشود .... !!!!عجب روزگاری شده و عجب فرهنگی و عجیب تَر عجب مردمی شدیم !!!! این پاسخ اول به احترام همراهان خوبم است که پرسش هایشان از روی احترام بود و دوم خطاب به اون دسته افرادی است که بسیار دغدغه وطن پرستی شان بیشتر از من و بقیه است و همینطور افرادی که از روی حدس و گمان چه نسبتها که نبستند و چه قضاوتها که نکردند.

 

.... با احترام به همراهان خوبم که منصفانه کنارم بودند ، خدمت این دسته أفراد عرض میکنم اینجانب در آمریکا زایمان نکردم و در آنجا هم نیستم چون نخواستیم . که البته اگر دلیل محکم و لازمی میدیدم با اجازه همه در مورد مسئله کاملا شخصی این کار را میکردم .... اما دلیلی ندیدم ....

و حالا میتوانید موضوع دیگری را برای إیجاد حاشیه مجدد پیدا کنید ... در اخر من از همه شماهایی که واقعی هستید و بسیار شریف تشکر میکنم و خدارو شکر که شما هستید تا من و أرام و خوب باشم و این پاسخ به احترام همه شما هاست چه انها که محبت دادند و چه انها که آزردند ... دلم با شما صاف است و گذشتم تا خداوند از من بگذره

پی نوشت: لطفا و برای هزارمین بار عزیزانم اگر نقد و پرسشی از آقای محمد علی رامین بابت ایدئولژی و سیاستهای ایشان دارید ، آن را به فضاهایی ببرید که مال ایشون یا طرفداران ایشون هست نه اینجا ... راه و روش اعتراض و نقد را بهتر یادبگیریم من و همسرم تصمیمات خودمان را با اعتقادات خودمان میگیریم .... ممنونم خیلییییییییی ببخشید که طولانی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد