خاطرات خصوصی مهناز افشار

عکس ها و خاطرات و فیلم های من

خاطرات خصوصی مهناز افشار

عکس ها و خاطرات و فیلم های من

دعوت حاتمی کیا از مهناز افشار برای "دعوت"

 

سلام به بیننده های خوب وبلاگ طرفداران مهناز افشار.همونطور که شاید تا حدودی از این مسئله با خبر شدید آقای ابراهیم حاتمی کیا برای ساخت فیلم جدید خودشون دست به کار شدند.این خبر رو من از یک منبع دولتی یعنی روزنامه ی اقتصاد گرفتم که با تیتر "پولسازها میایند"خبری در صفحه ی اخر خود چاپ کرده بود.این فیلم جدید آقای حاتمی کیا که هنوز کلید هم نخورده جنجال زیادی به پا کرده و تمام اینها مربوط به بازیگرانی است که برای این فیلم انتخاب شده اند.حضور مهناز افشار در این فیلم دلیلی شد تا در این باره مطلبی رو بنویسم.بازیگرانی که گفته میشود(حالا یا به صورت شایعه یا واقعیت)در این فیلم همکاری خواهند کرد مهناز افشار/محمد رضا گلزار/هدیه تهرانی/محمد رضا فروتن/و به تازگی بهرام رادان هستند که این جمع شدن این بازیگران روز سینمای ایران این جنجال رو با پا کنند.مدیر برنامه های محمد رضا گلزار گفته که در مورد بازی رضا در فیلم آقای حاتمی کیا نظر منفی ایی ندارند و استقبال میکنند.مدیر برنامه های بهرام رادان هم تا حدودی این مسئله رو تایید کرده.البته شایعات زیاد هست که هدیه تهرانی از حضور در این فیلم اجتناب و اونرو رد کرده که هنوز خبر قطعی ایی نرسیده.بقیه بازیگران از جمله مهناز افشار نیز هنوز نه خبر رو تایید و نه تکذیب کردند و مطمئنا به زودی شاهد خبر های جدید تری از این فیلم خواهیم بود.این طور که پیش میره با حضور آقای حاتمی کیا و این بازیگران شاید میشه گفت اگر این کار صورت بگیرد میتونیم منتظر یک تحول دیگر از سوی ابراهیم حاتمی کیا و مطمئنا یک حضور قوی ایی نیز از سوی مهناز عزیزمون داشته باشیم.به هر حال هر خبر جدیدی از این فیلم به دستم برسه بهتون اطلاع میدم.اگه شما هم خبری در این باره دارید به من بدید یا از طریق ایمیلم یا در بخش نظرات.ممنون فعلا... .

نظرات 4 + ارسال نظر
مدیریت ابر لینک باکس پارسیان سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:47 ب.ظ http://www.ablp.blogsky.com/

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
وبلاگ خیلی جالبی داری
اگر خواستار افزایش بازدید وبلاگتان هستید و می خواهید بازدید شما از مرز ۱۰۰۰ بازدید در روز تجاوز کند . حتما" به وبلاگ من سربزنید .
مزایای لینک باکس ما
1-قالب اختصاصی
2-سرعت لود بالا که اصلا" باعث دیر لود شدن وبلاگ شما نمیشه
3-دادن هیت بالا
4- ساده ترین و سبک ترین لینک باکس پارسی
۵- طبقه بندی لینک ها از روی تعداد بازدید

میتراافشار سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ

عالی بود

راشین سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ

مهناز جونم خیلی علاقه به کار سینما دارم جه کار باید کنم استعدادم دارم. ولی درحال حضر در کار تاتر هستم

فرشید شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ق.ظ http://FARSHID@MALISRA.COM

خیلی دوستتان داریم ازآذربایجان غربی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد