خاطرات خصوصی مهناز افشار

عکس ها و خاطرات و فیلم های من

خاطرات خصوصی مهناز افشار

عکس ها و خاطرات و فیلم های من

خصوصی از مهناز

 

چهار سال دوره تدوین ویدئو را در موسسه غیرانتفاعی حنانه زیر نظر استاد مجید میرفخرایی آموزش دیده .
اسکی ، شنا و والیبال رو دوست داره (با شنا و والیبال موافقم وضمنا اصل شنا هستم).
عاشق تزیئنات و دکوراسیون منزل .
لوبیا پلو و ماکارونی رو دوست داره خوب هم درست میکنه . (اتم ماکارونی میخورم).
با هدیه تهرانی دوست هست و برای بازی در کارگران مشغول کارند هدیه تهرانی باهاش تماس گرفت .
مثل من از پرویز پرستویی خوشش میاد .
عاشق فیلم «می خواهم زنده بمانم» (فیلمهای ایرج قادری خدای اشک و گریه ، نگاه کن و گریه کن مخصوصا عمو فوتبالی).
یک مزون لباس در خیابون الهیه داره که لباسهاشو از کیش و دبی میاره (اگه تبلیغ شد ببخشید).

نظرات 4 + ارسال نظر
efarsadatثبeثشefثبeثقefaثبeثشefثبeثسefarثبeث جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:29 ب.ظ

مهناز افشار خیلی بازیگر خوبیه. بسیار ساده و صمیمی و بی ادعاست. در سالاد فصل عالی بود, در آتش بس فوق العاده و جذاب شده بود. بازی ایشان را در سالاد فصل خیلی دوست دارم.
مهناز افشار لطفا اگر وقت داشتید, به من ایمیل بزنید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ب.ظ

خوب است خوب است

مجتبی سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ب.ظ http://sayfee.71.75@Gmail.com

دوستت دارم
آرزوم که یک بار باهاتون صحبت کنم

سحر یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:41 ب.ظ http://aftabeye_talaie@yahoo.com

salam adrese mezone afsharo mikham

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد