خاطرات خصوصی مهناز افشار

عکس ها و خاطرات و فیلم های من

خاطرات خصوصی مهناز افشار

عکس ها و خاطرات و فیلم های من

دعوت حاتمی کیا از مهناز افشار برای "دعوت"

 

سلام به بیننده های خوب وبلاگ طرفداران مهناز افشار.همونطور که شاید تا حدودی از این مسئله با خبر شدید آقای ابراهیم حاتمی کیا برای ساخت فیلم جدید خودشون دست به کار شدند.این خبر رو من از یک منبع دولتی یعنی روزنامه ی اقتصاد گرفتم که با تیتر "پولسازها میایند"خبری در صفحه ی اخر خود چاپ کرده بود.این فیلم جدید آقای حاتمی کیا که هنوز کلید هم نخورده جنجال زیادی به پا کرده و تمام اینها مربوط به بازیگرانی است که برای این فیلم انتخاب شده اند.حضور مهناز افشار در این فیلم دلیلی شد تا در این باره مطلبی رو بنویسم.بازیگرانی که گفته میشود(حالا یا به صورت شایعه یا واقعیت)در این فیلم همکاری خواهند کرد مهناز افشار/محمد رضا گلزار/هدیه تهرانی/محمد رضا فروتن/و به تازگی بهرام رادان هستند که این جمع شدن این بازیگران روز سینمای ایران این جنجال رو با پا کنند.مدیر برنامه های محمد رضا گلزار گفته که در مورد بازی رضا در فیلم آقای حاتمی کیا نظر منفی ایی ندارند و استقبال میکنند.مدیر برنامه های بهرام رادان هم تا حدودی این مسئله رو تایید کرده.البته شایعات زیاد هست که هدیه تهرانی از حضور در این فیلم اجتناب و اونرو رد کرده که هنوز خبر قطعی ایی نرسیده.بقیه بازیگران از جمله مهناز افشار نیز هنوز نه خبر رو تایید و نه تکذیب کردند و مطمئنا به زودی شاهد خبر های جدید تری از این فیلم خواهیم بود.این طور که پیش میره با حضور آقای حاتمی کیا و این بازیگران شاید میشه گفت اگر این کار صورت بگیرد میتونیم منتظر یک تحول دیگر از سوی ابراهیم حاتمی کیا و مطمئنا یک حضور قوی ایی نیز از سوی مهناز عزیزمون داشته باشیم.به هر حال هر خبر جدیدی از این فیلم به دستم برسه بهتون اطلاع میدم.اگه شما هم خبری در این باره دارید به من بدید یا از طریق ایمیلم یا در بخش نظرات.ممنون فعلا... .

مصاحبه با مهناز افشار (هنرپیشه)

این روزها با موفقیت آتش بس حال مهناز افشار چگونه است؟
خیلی خوب و عالی به طور طبیعی هم باید این چنین باشد البته به خاطر اینکه سر فیلمبرداری فیلم تله هستم سرم خیلی شلوغ است. اما امواج مثبت و محبت آمیز مردم را می بینم و دریافت می کنم استفبال مردم از آتش بس مرا هم خوشحال می کند

در این مدت چند بار آتش بس را دیدی؟
دوبار آتش بس را دیده ام و از فضای موجود کاملا راضی بودم اول به خاطر اینکه می دیدم مردم تا انتها تیتراژ پایانی هم ان را تماشا می کنند و بعد هم دست زدن های آنها و رضایتشان در کنار ابراز محبت ها برایم ارزشمند است.

چرا نقش آفرینی مهناز افشار در اتش بس بیشتر از دیگر فیلم هایش دیده شد؟
من در آتش بس سایه نیازی بودم و خانم میلانی سر فیلمبرداری از سایه راضی بود. حالا که آتش بس اکران شده من هم از سایه راضی ام . مردم هم سایه را فهمیده اند و با او همذات پنداری می کنند

به غیر از شما محمد رضا گلزار هم در آتش بس خیلی درخشید هر دو نشان دادید توان بازیگری بالایی دارید فقط باید بستر مهیا شود
آقای گلزار در آتش بس بی نظیر بودند من معتقدم تک تک عوامل این فیلم چه پشت دوربین و چه جلوی آن با تمام انرژی کار کردند و مدیریت لازم در کنار کار گروهی خوب و حرفه ای منحر به نتیجه ای شد که اکنون بر روی پرده می بینید.

از اینکه در این سالها تو را با ستاره سالهای قبل سینما و موسیقی مقایسه می کنند دلگیر نمی شوی؟
از نظر من مقایسه کردن درست نیست هر هنرمندی جایگاه خاص خودش را دارد برخی هنرمندان تکرار نشدنی و بی نظیر هستند که کسی نمی تواند جای انها را بگیرد به هر حال شباهت من به هیچ کس دلگیرم نمی کند تلاش می کنم مهناز افشار در بازیگری رشد کند و بتواند توانایی های خود را به نمایش بگذارد تا جایگاه خودش را بیابد.

نظرت پیرامون کودک درون مهناز افشار چیست؟
همه انسان ها در درون خود یک کودک دارند و این موضوع هیچ ربطی به سن موقعیت و فرهنگ و .... ندارد برای برخی این کودک درون کنترل شده است و برخی نیز از آن شناختی ندارند.و تا قبل از آتش بس مه هم شناختی از او نداشتم اما الان متوجه می شوم برخی رفتارهایم متعلق به همین کودک درون است از خانم میلانی یاد گرفته ام که باید با کودک درون به صلح رسید.

الان این کودک درون شما چه حالی دارد؟
خدا را شکر حالش خوب است قبل از آتش بس هم بد نبود اما آن موقع برایم ناشناخته بود

در میان فیلم هایت کدام را می پسندی؟
هر کاری را که شروع کردم سعی کرده ام بهترین فیلمم نام بگیرد اگر خوب دیده نشده دلایلی داشته که به طور حتم حای بررسی دارد اما به هر حال برای همه آنها وقت و انرژی گذاشته ام و آرزویم بوده خوب از کار در بیایند هر چند نتیجه اش بی شک از دست من خارج بوده اما به نظرم کارهای اخیرم نتایج بهتری به همراه داشته است.

کدام فیلم ها؟
از سالاد فصل به این طرف به ویژه آتش بس

نقشی بوده که ارزو کنی کاش تو آن را بازی می کردی؟
سینمای ما به خاطر شرایط فنی اش در جلوه های ویژه و یکسری محدودیت ها به همراه دارد و به طور مثال من نمی توانم نقش دراکولا را بازی کنم تا جایی که سینما و امکانات آن اجازه دهد دوست دارم نقشی را بازی کنم که جای کار بیشتری داشته باشد

مثلا چه نقش هایی؟
خودم شخصا دوست دارم نقش های ترسناک و پیچیده بازی کنم این نقش ها برایم جذاب تر است و علاقه ای به نقش های تخت ندارم

فیلمی بوده که از دیدنش در سینمای ایران خسته نشده باشی؟
خیلی فیلم ها بوده که از دیدن آن خسته نشده ام. اما بنویس آتش بس..این دیگه آخر خودخواهی است مگه نه؟( مهناز افشار می زند زیر خنده)

و در بین فیلم های خارجی؟
در سینمای جهان آنقدر فیلم های متنوع وجود دارد که شاید من از دیدن همه آنها لذت ببرم و دوست داشته باشم همیشه نگاه کنم به طور حتم اگر بخواهم نام ببرم جا نمی شود همه را بگویم

بزرگترین اشتباه مهناز افشار در زندگی چه بوده؟
حسم این است که در مورد پدرم کوتاهی کردم البته اطرافیان و خانواده چنین نظری ندارند اما خودم فکر می کنم در حق ایشان که سه سال قبل به رحمت خدا رفتند کوتاهی کرده ام.

مهناز افشار چه جور آدمی است؟
یک آدمی با میلون تا صفت خوب و بد ولی اگر حمل بر خودخواهی نباشد خونگرم بسیار رفیق برای دوستانش تا جایی که در توانش باشد محبت می کند توقع محبت ندارد تا زمانی که کسی اذیتش نکند و به اصطلاح پا روی دمش نگذارد مشکلی با هیچ کس نخواهد داشت به قول دوستانش پر انرژی است خوش قول هر چند زمان بی حوصلگی کمی بدقول می شود و دوستدار خانواده اش که باید به خاطر همه محبت ها و کمک هایی که به مهناز افشار کرده اند از آنها تشکر کنم

از دستش ناراضی یا ناراحت نیستی؟
از دستش زیاد ناراحت نیستم البته شاید یک زمانی از بعضی کارهایش دلگیر شوم اما چون کینه ای نیستم می بخشمش و با او کنار می آیم.

راستی اهل آشپزی هستی؟
من خیلی شکمو هستم و غذا خوردن را هم دوست دارم به منظرم دستپختم عالی است چون به دلیل شکمو بودنم برای غذا پختن وقت می گذارم و طعم غذا را هم برایم اهمیت فراوانی دارد.

در پختن چه غذاهایی استادی؟
غذاهای مورد علاقه ام لوبیا پولو و ماکارانی است به همین دلیل این غذاها را خیلی خوب درست می کنم

برای آینده ات چه شرایطی متصوری؟
فکر می کنم حفظ موفقیت سخت تر از رسیدن به آن باشد به طور حتم با اکران آتش بس شرایط برایم سخت تر شد باید تلاش بیشتری به خرج دهم چون انتظارها بالا رفته و فکر کنم بالا بودن اطلاعات مطالعه کار زیاد بتواند به این مهم کمک کند.

دغدغه امروز تو؟
در حال حاضر درگیر شخصیت نازنین فیلم تله هستم و تلاش می کنم این فیلم هم جزو فیلم های خوبم باشد.

و دغدغه آینده؟
این خودش تعیین می کند بیشتر به حال فکر می کنم.

بهترین کارگردانی که در فیلمش بازی کرد؟
هر نقشی را که پذیرفتم سعی کردم بهترین را ارائه دهم ولی اگر به کسی بر نخورد آتش بس واقعا بستر خوبی برای کار حرفه ای بود یعنی خانم تهمینه میلانی.

از چه راهی پول در می آوری
به طور طبیعتی بازیگر از بازیگری پود در می آورد و من هم شغل دیگری ندارم البته یک مدت شوی لباس داشتم و دیدم که وقت و زمان زیادی از من می گیرد بنابراین آن را ادامه ندادم.

بچه که بودی دوست داشتی چه کاره شوی؟
راننده کامیون!!!!!

راننده کامیون؟؟؟؟؟
از کارهای سخت که هیچان زیادی داشت هباشد لذت می برم و هیچ وقت دوست نداشتم دکتر یا مهندس شوم دلیل آن هم علاقه ام به کارهای مهیج بود به طور مثال از کار کردن در معدن یا فضانوردی و حتی میکانیکی ماشین.

اگر نتوانی از بازیگری پول در بیاوری برای گذراندن زندگی چه کار می کنیم؟
پول را خیلی دوست دارم و شاید عجیب باشد که به خرج کردن آن هم علاقه مندم چه برای خودم و چه اطرافیانم به طور کلی خسیس نیستم اما مطمئن باش اگر از بازیگری پول در نیاورم می روم داخل چاله سریوس مکانیکی و هر روز با سر صورت و دست و لباس روغنی بیرون می آیم.

با توجه به اینکه از پول خرج کردم ابایی ندارید و یک خانم محسوب می شوید تغییر دکوراسیون منزل در وهله اول قرار دارد؟
من عاشق تزئینان منزل هستم و دوست دارم هر چند سال یک بار فضای جدیدی برای خوم درست کنم اما از وهله اول یا دوم آن بگذر.

منفورترین آدم دنیا؟
هیتلر, به نظر من بیرحم ترین ادم دنیا بوده البته من این موضوع را در کتاب های تاریخ و فیلم هایی که از او ساخته شده خوانده بودم

تاریخ تولد؟
21 خرداد 1356. ساعت یادم نیست اما در تهران, ایران و روی این کره خاکی به دنیا آمده ام

تو متولد سال ماری,جنس مار شما چیه, بوا, افعی , کبری, زنگی, آبی؟
در طالع بینی خرداد 56 بی ثبات ترین مارها به حساب می آیند حالا بروید داخل جنگل کویر دشت و بیابان ببینید کدام یک از مارها بی ثبات ترین هستند.

کجا به دنیا آمده و بزرگ شدی؟
فقط تهران از تهران پارس گرفته تا خیابان جامی و زعفرانیه

تحصیلات ؟
دیپلم تجربی و بعد از آن چهار سال تدوین ویدئو
یعنی رفتی دانشگاه؟
به صورت آکادمیک نه در موسسه غیرانتفاعی حنانه زیر نظر آقای مجید فخرایی چهار سال تدوین را آموزش دیدم

درست خوب بود؟
در دبستان و راهنمایی بله سال اول دبیرستان خیلی بدجور افت تحصیلی داشتم و سال دوم هم متوسط بودم اما سال سوم با توجه به دوستان در سخوانی که داشتم بهخ خودم آمدم البته در کل دوران تحصیلی هوشم خوب بود.

تجدید نشدی؟
دو بار اما در هر دو مورد هم سر امتحان حاضر نشدم و جالب اینکه هر دو هم در دوران دبستان بود بار اول در سال سوم به خاطر تصادف نرفتم سر امتحان ریاضی و یک بار هم در سال چهارم به جای ساعت 8 ساعت 10 رفتم سر جلسه در سالهای اول و دوم دبیرستان هم همیشه ناپلئونی قبول می شدم.

پس مردود نشدی و صفر هم نگرفتی؟
نه اصلا مردود نشدم و صفر هم نگرفتم

اهل شیطنت کودکانه بودی؟
من خیلی شیطنت کردم و هنوز هم می کنم به دلیل شکمو بودن دوست داشتم بوفه دار مدرسه باشم همیشه خوراکی ها را از بوفه کش می رفتم هر چند بعد پولش را پرداخت می کردم اما یک بار دوروز از مدرسه اخراج شدم.

چرا؟
از طبقه سوم مدرسه با خاک انداز آشغال را ریختم روی سر معلم برای بازگشتن به مدرسه پدرم مجبور شد تعهد بدهد

اهل ورش هستی؟
ورزش های انفرادی را دوست دارم هم اسکی می کنم و هم اهل شنا هستم در بین ورزش های گروهی و تیمی هم والیبال را بیشتر از دیگر رشته ها می پسندم.

برای اسکی کجا می روی؟
پیست دیزین. راستی اگر بازیهای کامپیوتری هم جزو ورزش محسوب می شود بنویس من عاشق آتاری بودم به خصوص بازی دوز و پلیس البته اهل بازی با تلفن همراه هم هستم.

دوست داری چطور بمیری؟
قبل از فوت پدرم مردن برایم سخت بود اما بعد از رفتن پدرم پذیرش مرگ برایم ساده تر شده است به طور کلی دیگر از مردن نمی ترسم اما نوع ان را نمی توانم بیان کنم فقط دوست دارم وقتی مردم حداقل احساس آنهایی که مرا می شناختند در موردم خوب باشد.

روی سنگ قبرت چی می نویسی؟
خانواده ام برای سنگ قبر پدرم به دیوان حافظ تفال زدند من هم این کار را می کنم( افشار از گنجه کتابهایش دیوان حافظ را بر می دارد و تفالی مزند) ترسم که اشک در غم ما پرده در شود وین راز سر به مهر به عالم سمر شود.

از چه چیزی بیشتر در دنیا می ترس؟
جنگ خیلی ترسناک است.

کارتون های مورد علاقه؟
من عاشق کارتونم و یکی از تفریح های من دیدن کارتو نسا آن زمانها سیندرلا را دوست داشتم و صد ویک سگ خالدار پلنگ صورتی مورچه و مورچه خوار, سندباد, بارپاپاپا عوض میشه بامزی هاچ زنبور عسل خانواده دکتر ارنست و جودی ابوت.

قسمت آخر کارنامه بازیگری مهناز افشار

در این زمان مهناز افشار نشان می دهد اگر فیلمسازی از روی شناخت سراغ او برود می تواند با ایجاد بستری مناسب بازیگری مستعد را در خدمت فیلم داشته باشد .

مهناز افشار اصولا بازیگر بسیار خوبی در این نقشهای مکمل بوده است . این شاید از آن جهت است که اکثر فیلمسازان محول کننده نقش اصلی و محوری به او فیلمسازانی ضعیف بوده اند . اما «آتش بس» نیز بعد دیگری از قابلیتهای او را به نمایش می گذارد. او در این فیلم نقش محوری و برابربا بازیگر مرد اول فیلم برعهده دارد . حال و هوای فیلم کم و بیش کمدی است و افشار نیز در شکل دادن چنین فضاهایی از خود استعداد خوبی نشان می دهد .
این فیلم نیز بیانگر این نکته است که افشار در دوره ی دوم بازیگری اش کار را بسیار جدی گرفته است . بی شک توفیق «آتش بس» در جذب تماشاگران نه فقط به خاطر ظرفیت خود فیلم و حضور «گلزار» در آن بلکه به خاطر افشار نیز هست . او حالا می رود که مهناز افشار باشد نه این که بازیگری که به یکی از ستارگان قدیمی سینما شباهت دارد .

خصوصی از مهناز

 

چهار سال دوره تدوین ویدئو را در موسسه غیرانتفاعی حنانه زیر نظر استاد مجید میرفخرایی آموزش دیده .
اسکی ، شنا و والیبال رو دوست داره (با شنا و والیبال موافقم وضمنا اصل شنا هستم).
عاشق تزیئنات و دکوراسیون منزل .
لوبیا پلو و ماکارونی رو دوست داره خوب هم درست میکنه . (اتم ماکارونی میخورم).
با هدیه تهرانی دوست هست و برای بازی در کارگران مشغول کارند هدیه تهرانی باهاش تماس گرفت .
مثل من از پرویز پرستویی خوشش میاد .
عاشق فیلم «می خواهم زنده بمانم» (فیلمهای ایرج قادری خدای اشک و گریه ، نگاه کن و گریه کن مخصوصا عمو فوتبالی).
یک مزون لباس در خیابون الهیه داره که لباسهاشو از کیش و دبی میاره (اگه تبلیغ شد ببخشید).

زندگینامه مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر ایرانی سینما است. گروهی معروفیت وی را مدیون شباهت ظاهری‌اش به فائقه آتشین (گوگوش) میدانند.

مهناز افشار متولد ۱۳۵۶ در تهران است. با اینکه دوره تدوین فیلم ویدیویی را گذرانده اما فعالیت حرفه‌ای اش را با بازی در مجموعه تلویزیونی «گم شده» در سال ۱۳۷۶ آغاز کرد. پس از آن او توانست در سال ۱۳۷۸ نقشی در فیلم «شیرهای جوان» (محسن محسنی نسب) بدست آورد.

اما شباهت او به گوگوش باعث شد تا در زمان اکران فیلم «شور عشق» در سال ۱۳۷۹ به شهرت برسد. او در سال ۱۳۸۳ سه فیلم بر پرده سینماهای تهران داشت که هر سه فیلم به فروش خوبی دست پیدا کردند: «کما»، «۱۳ گربه روی شیروانی» و «زهر عسل». جالب آنکه افشار در هر سه این فیلم ها با محمدرضا گلزار همبازی بود. در سال ۱۳۸۴ فیلم «آتش بس» (تهمینه میلانی) با بازی او اکران شد و به فروش خوبی دست پیدا کرد.

مهناز افشار با اینکه یکی از پولسازترین بازیگران سینمای ایران در سالهای ۱۳۸۳ و ۱۳۸۴ است اما بازی اش از سوی منتقدان هنوز چندان جدی گرفته نشده. او در سال ۱۳۸۴ در فیلم کارگران مشغول کارند (مانی حقیقی) در کنار بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، رضا کیانیان و فاطمه معتمدآریا بازی کرد.

فیلم ها:

  1. آتش بس (۱۳۸۴)
  2. آکواریوم (فیلم) (۱۳۸۴)
  3. کارگران مشغول کارند (۱۳۸۴)
  4. سالاد فصل (۱۳۸۳)
  5. کما(فیلم) (۱۳۸۲)
  6. دختری در قفس (۱۳۸۱)
  7. زهر عسل (۱۳۸۱)
  8. سیزده گربه روی شیروانی (۱۳۸۱)
  9. نگین(فیلم) (۱۳۸۰)
  10. خاکستری(فیلم) (۱۳۷۹)
  11. شور عشق (۱۳۷۹)
  12. دوستان (۱۳۷۸)
  13. شیرهای جوان (۱۳۷۸)

ازدواج محمدرضا گلزار با مهناز افشار

این که بازیگران سینمای ایران، از دیرباز همیشه با شایعات دست و پنجه نرم می‌‌کردند، ‌چیز عجیب و غریبی نیست، البته نه تنها در ایران، بلکه در تمامی کشورهای جهان چهره‌های مشهور همیشه در کانون توجهات هستند، به‌خصوص زندگی شخصی‌شان، شاید کمتر پیش بیاید که هفته‌ای زندگی شخصی و خانوادگی، نیکول کیدمن، جنیفر لوپز، جورج کلونی،
بریتنی اسپیرز، شکیرا و دیگر بازیگران معروف هالیوود زیر ذره‌بین مطبوعات نباشند، البته در آنجا مطبوعات از آزادی عمل بیشتری برخوردارند و برای شایعات خود در حد چند سطر نوشته بسنده نمی‌‌کنند... بلکه سعی می‌‌کنند با تصاویری که توسط خبرنگاران پاپاراتزی شکار می‌‌کنند، برای ادعای خود، تصاویری را به خواننده‌ها انتقال دهند... اما این تمام قصه نیست، چرا که پس از چاپ اگر بازیگر، خواننده و یا ورزشکار به ضررش تمام شود، غرامت سنگینی از نشریه مورد نظر می‌‌گیرد و اگر برایش آن خبر، اهمیتی نداشته باشد، اصلا به آن توجه نمی‌‌کند...

اما در ایران همه چیز برعکس است،‌ مطبوعات به راحتی درباره کسی، چنان مطالبی می‌‌نویسند و نه تنها به شخصیت فرد موردنظر نزدیک نیست، بلکه به هیچ عنوان ارتباطی ندارد و عیجب این که، فرد مورد نظر هم هیچ اقدامی نمی‌‌کند... یکی از این بازیگران معروف که حال باید نام سوپراستار را رویش گذاشت و دوست نداشت نامش فاش شود به ما گفت: دیگر برایم این شایعات بی‌‌اساس عادی شده است، یعنی اصلا توجهی نمی‌‌کنند، چرا که آنقدر نشریه زرد، از این در و آن در مثل قارچ درآمده که نمی‌‌دانیم کدام
یک راست می‌‌گویند یا دروغ... اگر بخواهیم از آنان شکایت کنیم، باید دو ماه وقتمان را به جای لوکیشن‌های فیلم‌برداری در دادگاه بگذرانیم... تعدادشان هم که ماشا‌ءا... یکی دو تا نیست... این بازیگر نام آشنای سینمای ایران می‌‌گفت، پس سعی می‌‌کنیم از کنار آن بی‌‌توجه بگذریم...
زمانی که از او پرسیدیم، پس پاسخ دوستان و اقوام را چه می‌‌دهید گفت: شاید برایتان جالب باشد، برای آنان هم عادی شده است. دیگر آنان هم متوجه شدند که این نشریات تنها به خاطر تیراژ بالاتر دست به چنین کارهایی می‌‌زنند و تیتر انتخاب می‌‌کنند، و جالب‌تر این که مردم هم متوجه شایعات و اخبار کذب این نشریات شده‌اند که حاضرند برای فروش بیشتر اقدام به چنین کارهایی کنند و با آبروی اشخاص بازی کنند، در صورتی که ادعای کار فرهنگی هم دارند... مردم چقدر در این نشریات،‌ شایعاتی را بخوانند که پس از مدتی متوجه شوند، کذب محض است، پس برای آنان هم عادی شده است...


***


شما در طول چند سال اخیر به اخباری که در مورد «هدیه تهرانی» گفته شد، توجه کنید، می‌‌دانید این نشریات چندبار او را به خانه‌بخت فرستادند، یکبار محمدرضا گلزار را شوهر آینده او معرفی کردند، روز دیگر فلان کارخانه‌دار... روزی یکی از
بازیگران تازه کار سینمای ایران به نام «صفوی» را... روز دیگر فیلم‌بردار ایرانی‌الاصل فیلم سینمایی ارباب حلقه‌ها را و... اما همه می‌دانیم که هدیه خانم همچنان مجرد است و زندگی با مادر را برای خود انتخاب کرده است...

و یا درباره همین بازیگران مجموعه نرگس... انواع و اقسام شایعات، گفتگوهای خیالی، خبرهایی از زندگی شخصی‌شان و... اما شاید در تاریخ سینمای ایران پس از انقلاب هیچ بازیگری مانند «محمدرضا گلزار» خوراک و سوژه مطبوعات نشد... او بارها توسط این نشریات ازدواج کرد و جدا شد، درحالی که او زندگی آرامی را در کنار خانواده‌اش سپری می‌‌کند...

این روزها در بیشتر مطبوعات ایران، از ازدواج قریب‌الوقوع او با «مهناز افشار» مطالبی به چاپ می‌‌رسد که باعث تعجب همگان شده است... رضا گلزار داماد می‌‌شود، مهناز افشار عروس می‌‌شود، فیمل سینمایی «آتش‌بس»، به واقعیت نزدیک شد... رضا و مهناز در زمان تصویربرداری عاشق یکدیگر شده‌اند و...

اما... یکی از نزدیکان رضا گلزار که هر روز با اوست، این خبر را کذب محض دانست و گفت: چنین چیزی واقعیت ندارد، جالب است، این خبر را از شما می‌‌شنوم، به او گفتم اکثر نشریات این موضوع را نوشتند و حتی تیتر یک مطالب خود انتخاب کردند که او گفت: «شاید باورتان نشود، ما اصلا به این نشریات توجهی نمی‌‌کنیم، شاید تا چندی پیش نگاهی به آنان
می‌‌انداختیم و لبخند می‌‌زدیم، اما حالا حتی نگاه هم نمی‌‌کنیم، وی در ادامه می‌‌گوید: تا چندی پیش، دوستان و اقوام گاهی اوقات با من و یا رضا تماس می‌‌گرفتند و این اخبار را به ما می‌‌دادند، اما حالا آنها هم تماس نمی‌‌گیرند، چون می‌‌دانند این اخبار کذب محض است، دیگر آنان هم مثل ما عادت کرده‌اند...

وی در ادامه گفت: اگر چنین چیزی هم صحت داشت،‌ هیچ‌وقت، هیچ یک از دو طرف کاری نمی‌‌کردند که این موضوع شخصی به مطبوعات کشیده شود... ازدواج گلزار و افشار از کجا خبرش آمده، من هم نمی‌‌دانم...

این نزدیک رضا گلزار افزود: عملکرد این نشریات باعث می‌‌شود که بازیگران حس خوبی نسبت به مطبوعات نداشته باشند و به همین خاطر با نشریات مصاحبه نکنند، مگر نشریاتی که معتبر بوده و اخبار آنان دقیق باشد که آنها هم با شک و تردید انجام بگیرد...